Beskrivning
Denna Titanium Essence från det pålitliga märket Striker tillgodoser behoven hos de tekniska åkare som behöver en lätt och uthållig titan bar för att utföra sina tricks utan begränsningar. Utför obegränsat med no-handers tack vare T-formen på denna bar. Om du är en avancerad åkare som är ute efter det bästa, förser Striker dig med sparkcykel styren av högsta kvalitet.
- Denna bar är kompatibel med Standard HIC and SCS kompressions systemen
- Redo för SCS utan något behov för ändringar
- Kom ihåg att välja en bar som har korrekt höjd och bredd i förhållande till dina preferenser
Specifikationer
Kompatibel med:
Standard HIC, SCS
Bar-ends som passar till:
Stål
Bar höjd:
700mm (27.6")
Bar bredd:
600mm (23.6")
Bar material:
Titanium
Bar ytterdiameter:
35mm (Oversized)
Bar innediameter:
32mm
Vikt:
830g
Backsweep:
Ingen
SCS Ready:
Ja
SCS adapter medföljer:
Ja
Bar shape:
T-formad
Kompression system ingår:
Nej
recensioner (6)
"Gick sönder på 3 ( på 3 månader red jag bara 1 månad, eftersom jag var skadad och hade tentor )" | |
Marina f. (Albufeira) | 28-03-2024 |
Svar från SkatePro: Tack så mycket för att du tog dig tid att dela din feedback med oss. Efter att du informerat oss om situationen kontaktade vi dig för att hjälpa dig med situationen, men du kom aldrig tillbaka till oss. Vi står fortfarande till ert förfogande. Bästa vänliga hälsningar. |
|
Översatt - Visa original |
"Super fornøyd med delene, det trekker litt ned at SkatePro bruker Post Nord som transportør. De bruker lang til på levering. Leveransen ligger 3 dager på sentrallageret til Post Nord før de sender til utleveringsstedet:" | |
Trym Sønsthagen (Tårnåsen) | 07-01-2019 |
"Super" | |
Dave Taylor (Ahrensburg) | 24-09-2021 |
"Super towar !!! polecam" | |
Oskar Jabłoński (WARSZWA) | 08-10-2019 |
"Super obsługa. Szybko, profesjonalnie." | |
Ewa Furman (Piła) | 22-07-2019 |
"Très satisfait juste les cartons pourrait être impeu plus fermer et résistant sinon je pense que je referais des commandes chez vous!?" | |
bucher gabriel (Weckolsheim) | 08-01-2019 |