Leverans 1-3 vardagar
365 dagars öppet köp
Beskrivning
Dessa Marker Squire 11 ärett välpresterandeset med bindningar som håller dig säkert på plats. Dessa bindningar har ett DIN intervall på 3.0 - 11.0. För att bindningarna ska fungera så effektivt som möjligt, bör skidåkarens DIN inställning ligga någon stans i mitten av bindningens DIN intervall. Vi rekommenderar att välja en bromsarm som är upp till 15 mm bredare än midjan på din skida.
- AFD (Anti Friction Device) är en platta vid tå delen som rör sig från sida till sida och har en mycket exakt frigivning, nästan aldrig förhindrad av snö, is eller smuts
- Kommer med ett Anti Ice Rail som kan användas för att skrapa av is och snö från undersidan av pjäxorna
- Hollow Linkage Heel är en design som optimerar retention för de vanligaste typerna av alpina och touring sulor samtidigt som vikten hålls nere och vridstyvheten maximeras
Specifikationer
Typ av bindning:
GripWalk-bindningar
Kompatibla pjäxor:
Alpinpjäxor Adult (ISO 5355), GripWalk Pjäxor (ISO 23223), GripWalk Toe Pin Turpjäxor (ISO 23223), GripWalk Toe & Heel Pin Turpjäxor (ISO 23223)
Bromsarmens Bredd:
110mm
Vikt:
1640g
Max. vikt på förare:
110 kg
DIN Intervall:
3.0 - 11.0
Bästa användning:
All Mountain, Freeride, Freestyle, Piste
Stand Height:
24mm
Extra Egenskaper:
AFD Gliding Plate, Anti Ice Rail, Hollow Linkage Heel
recensioner (6)
Verifierad köpare | |
"Bra" | |
slobodan uzur (Bodafors) | 28-12-2022 |
Verifierad köpare | |
"Den ene bindingen brakk (!) ved første gangs bruk, så disse vil jeg på det sterkeste fraråde." | |
Jannike Kruse Jåtog (Eiksmarka) | 07-01-2022 |
Svar från SkatePro: Tusen takk for din tilbakemelding. Jeg beklager at bindingen ikke holdt lengre, men vi har sendt deg en ny del slik at bindingen kunne fikses og brukes igjen. Dette er vanligvis veldig gode bindinger, som vi varmt kan anbefale til våre kunder, så jeg tenker at du dessverre var uheldig med akkurat den varen du mottok. /Sara |
Verifierad köpare | |
"Fantastic bindings! Excellent performance on mountain!" | |
Sylvia Mohen (New York) | 05-01-2022 |