Hjälp & Kontakt
Konto & Ordrar |
|
Ändra min leveransadress | |
Ändra min email eller telefon nummer | |
Se aktuell orderstatus | |
Hur löser jag in mitt presentkort? | |
Hur använder jag min SkatePro kredit? | |
Har du frågor om våra produkter? Spana in våra guides |
Ring eller skicka ett email |
Rådgivning på engelska månd-tors: 10:00-16:00 & fred: 10:00-15:00
Frågor? Ring 077 0171 070 Eller skicka ett meddelande till oss: |
Konto & Ordrar |
Ändra leveransadressOm ordern ej har skickats från vårt lager än, kan vi möjligtvis ändra leveransadressen. Vänligen skicka ett mail till . |
Ändra min mail eller telefon nummerDesvärre så är det för tillfället ej möjligt att ändra mail adressen eller telefon numret efter att ordern har blivit lagd. |
Se aktuell orderstatusFör att se orderns aktuella status, vänligen se Min orderstatus.. |
Hur löser jag in mitt presentkort?Om du har ett presentkort så kan du antingen lösa in koden till ditt SkatePro konto eller skriva in det i kassan vid betalning där du väljer Lös in presentkort/rabattkod, i fältet under betalningsalternativen. |
Hur använder jag min SkatePro kredit?För att få tillgäng till din kredit så måste du vara inloggad på ditt SkatePro konto. När du är inloggad så kan du lägga en order och välja att betala med din kredit. Din kredit dras då automatiskt av från ordertotalen. |
Leverans |
Hur lång är leveranstiden?För att se aktuell information angående leveranstiden, vänligen fortsätt till kassan eller gå till vår leverans info sida. |
Varför har jag 2 tracking länkar?Vi har 2 lager som vi skickar våra produkter från, ett i Danmark och ett i Belgien. I vissa fall så skickar vi din order från båda våra lager, vilket innebär att alla produkter ej kommer skickas samlat och möjligtvis ej kommer fram på samma tidspunkt. I detta fall, så kommer du att bli informerad i samma email som du mottar dina tracking länkar i. |
Jag har mottagit fel produktVänligen skicka oss ett email med:
Vänligen skicka ej tillbaks produkten till oss än. Vi ser till att tillhandhålla dig med en retursedel när du kontaktar oss. :) |
Jag har mottagit en defekt produktVar ditt paket skadat när du mottog det? Var paketet tejpat av fraktsällskapet?
|
Min order saknar en produkt.Vänligen kontrollera 3 nedanstående scenarier 1. Skadat paket Var ditt paket skadat när du mottog det? Var paketet tejpat igen av fraktsällskapet? Eller finns det något annat som tyder på att en produkt kan ha kommit bort under leveransen? Om ja, vänligen skicka oss ett mail med:
2. Mottog du 2 tracking länkar? Vi har 2 lager som vi skickar våra produkter från, ett i Danmark och ett i Belgien. I vissa fall så skickar vi din order från båda våra lager, vilket innebär att alla produkter ej kommer skickas samlat och möjligtvis ej kommer fram på samma tidspunkt. I detta fall, så kommer du att bli informerad i samma email som du mottar dina tracking länkar i. 3. Ingen av ovanstående Om paketet ej var skadat och du endast har mottagit en tracking länk i ditt email, vänligen kontakta oss. |
Retur & Refundering |
Hur returnerar jag min order?Behöver du returnera något till oss? Inga problem, vi ser till att göra det enklast möjligt för dig. Hos SkatePro kan du enkelt registrera din retur online och beställa en retursedel till det lokala fraktsällskapet. Om du har betalat med Klarna, kan du läsa om returprocessen. |
Kan jag returnera alla produkter?Nej, inte alla beställningar kan returneras. Du kan ej returnera en service, som du bett oss att utföra på en produkt eller en custom produkt som är speciellt anpassad för dina behov. Flera detaljer: Returrätt undantag |
Kan jag byta en produkt?Du kan enkelt returnera en vara till oss och lägga en ny beställning på den önskade varan. Så snart vi mottar paketet du returnerat genomför vi din refundering och meddelar dig när refunderingen är genomförd. |
Hur lång tid har jag på mig att returnera en produkt?Hos SkatePro kan du returnera dina produkter inom 365 dagar. |
Har du en defekt produkt?Har du noterat en felfunktion eller en defekt på en produkt som du har köpt? Vänligen skicka ej tillbaks produkten till oss med en gång. Läs vår reklamations guide och kontakta oss istället, då de flesta fall kan lösas innan produkter behöver skickas fram och tillbaks. |